Σελίδες

Google Μετάφραση

Greko Kafeneio

Σαν Σήμερα

Παρασκευή 30 Ιουλίου 2010

Συνεχίζεται η απεργία - Σήμερα οι τελικές τους αποφάσεις - Η επίταξη με ρυθμούς χελώνας!

- Στη Γενική Συνέλευση την Παρασκευή θα αποφασίσουν οι απεργοί εάν θα συνεχίσουν την απεργία τους.
- Αλαλούμ με την επίδοση των φύλλων πορείας -  Παλιές οι λίστες - Με ρυθμούς χελώνας η επίδοση
- Τι προβλέπει ο νόμος για την επίταξη - ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΦΥΛΛΑ ΠΟΡΕΙΑΣ
- Λιγότερες οι ουρές στα πρατήρια όπου γίνεται ανεφοδιασμός  




















Μετά την ενημέρωση των απεργών τώρα όλα θα κριθούν στη Γενική Συνέλευση των απεργών που θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή στις 12:00 και τότε θα αποφασίσουν εάν θα συνεχίσουν την απεργία ή θα την αναστείλλουν. Αυτό ανακοίνωσε το βράδυ ο κ. Τζωρτζάτος μετά τη συνάντηση που είχε με τον γενικό γραμματέα του υπουργείου.


Τελικά, δεν πραγματοποιήθηκε νέα συνάντηση των απεργών με τον υπουργό Μεταφορών και είχε προηγηθεί μόνο η συνάντηση του κ. Τζωρτζάτου με τον γραμματέα του υπουργείου, όπου ζητήθηκαν κάποιες διευκρινίσεις. Με βάση και αυτές τις διευκρινίσεις θα αποφασίσουν εάν θα συνεχίσουν να κρατούν ομήρους ολόκληρη τη χώρα.


Κι ενώ έχουν συμπληρωθεί πέρα των 24 ωρών απο την στιγμή που η κυβέρνηση ανακοίνωσε την επίταξη οχημάτων και υπηρεσιών των απεργών, τελικά έχει μείνει μόνο στα χαρτιά.


Τα φύλλα πορείας είναι ακόμα στον δρόμο αφού σε πολλές νομαρχίες οι λίστες που έφτασαν δεν ήταν επικαιροποιημένες με αποτέλεσμα να περιμένουν τουλάχιστον 2 ώρες να σταλούν οι ενημερωμένες. Αλλες πληροφορίες λένε οτι η επίταξη έχει "παγώσει" για λίγο μήπως βρεθεί λύση...

Η εικόνα στην αγορά της βενζίνης είναι πάντως πολύ διαφορετική απο τις προηγούμενες ημέρες. Τα ιδιωτικά βυτιοφόρα εφοδιάζουν από το πρωί αρκετά πρατήρια και οι ουρές στα περισσότερα είναι αισθητά μειωμένες.

Ωστόσο, σε επίπεδο προϊόντων οι ελλείψεις σε πολλές περιοχές της χώρας είναι πλέον μεγάλες αφού διανύουμε και το απόγειο της τουριστικής περιόδου.

Τι διαπραγματεύονται οι συνδικαλιστές



Σύμφωνα με πληροφορίες οι συνδικαλιστές έχουν κάνει ένα βήμα πίσω αλλάζοντας τα αιτήματά τους. Δεν επιμένουν στην 5ετή μεταβατική περίοδο και ζητούν να ισχύσει από την ημέρα ψήφισης του νομοσχεδίου και όχι από τις 30/06 όπως προβλέπεται.


Επίσης ζητούν οι συντάξεις τους να εξομοιωθούν με αυτές του πρώην ΤΕΒΕ. Σήμερα η σύνταξη που παίρνει ένας ιδιοκτήτης φορτηγού είναι 680 ευρώ, ενώ συνταξιούχος του πρώην ΤΕΒΕ 1080.


Νωρίτερα επικράτησε κλίμα τρομοκρατίας από τους απεργούς εναντίον των δημοσιογράφων έξω από το υπυργείο Υποδομών. Λίγο πριν τις 12 επιτέθηκαν σε τηλεοπτικό συνεργείο και δημοσιογράφους. Τους πέταξαν μπουκάλια και χειροδίκησαν.

Το Newsit επικοινώνησε με το υπ. Υποδομών και όπως μας είπαν ήδη ο υπουργός κ. Ρέππας έχει προτείνει εδώ και ώρα πολλές διαφορετικές ώρες για ραντεβού αλλά ακόμα απάντηση από τους εκπροσώπους των ιδιοκτητών φορτηγών δεν έχει λάβει.

  
Τα φύλλα πορείας έχουν αποσταλεί από τις Νομαρχίες στα κατά τόπους αστυνομικά τμήματα προκειμένου να εντοπιστούν οι απεργοί και να τους επιδοθούν. Πρώτα σε σειρά προτεραιότητας τα βυτιοφόρα.Οι απεργοί έχουν προθεσμία να παρουσιαστούν στην εργασία τους μέχρι το βράδυ.
ΤΟ ΦΥΛΛΟ ΠΟΡΕΙΑΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ
ΤΟ ΦΥΛΛΟ ΠΟΡΕΙΑΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ


ΤΟ ΦΥΛΛΟ ΠΟΡΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ
ΤΟ ΦΥΛΛΟ ΠΟΡΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ


ΤΟ ΦΥΛΛΟ ΠΟΡΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΟΧΗΜΑ
ΤΟ ΦΥΛΛΟ ΠΟΡΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΟΧΗΜΑ

Διαβάστε τι προβλέπει ο νόμος για την πολιτική επιστράτευση




Λεπτομέρειες του Νομοθετικού Διατάγματος 17/1974 «Περί Πολιτικής Σχεδιάσεως Εκτάκτου Ανάγκης» και το χρονικό των επιστρατεύσεων






“Κατάσταση εκτάκτου ανάγκης είναι κάθε αιφνίδια κατάσταση προκαλούμενη είτε από φυσικά ή από άλλα γεγονότα ή από ανωμαλίες κάθε φύσης και η οποία έχει ως αποτέλεσμα την παρακώλυση και τη διατάραξη της οικονομικής και κοινωνικής ζωής της χώρας”, αναφέρεται στο συγκεκριμένο διαταγμα που εχει φέρει στα χαρακώματα κυβέρνηση και απεργούς.
Πολιτική επιστράτευση είναι η επίταξη προσωπικών υπηρεσιών, δηλαδή η υποχρεωτική παροχή των προσωπικών υπηρεσιών αυτών που επιτάσσονται.
  
Το Ν.Δ. 17/1974 εκδόθηκε πριν από την ισχύ του Συντάγματος του 1975 με βάση τις διατάξεις του Συντάγματος του 1952.
Διαδικασία Εφαρμογής: Σε όλους όσοι καλούνται να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους διανέμονται τα «φύλλα ατομικής προσκλήσεως πολιτικής επιστράτευσης» γνωστά και ως "φύλλα πορείας". Την ευθύνη για την παρακολούθηση της διαδικασίας έχουν οι κατά τόπους νομαρχίες.
  
Κυρώσεις: Η άρνηση αποδοχής του φύλλου πορείας επισύρει ποινικές ευθύνες, αλλά και διοικητικές ποινές. Στην περίπτωση αυτή κινείται άμεσα η αυτόφωρη διαδικασία και με εισαγγελική παρέμβαση αυτός που αρνείται το φύλλο πορείας συλλαμβάνεται και δικάζεται στο Αυτόφωρο. Σε περίπτωση που λείπει ο παραλήπτης του φύλλου πορείας, αυτό θα θυροκολληθεί στο σπίτι του και θα πρέπει να εντοπιστεί άμεσα από την Αστυνομία.
  
Οι 6 επιστρατεύσεις απεργών μετά το 1974.
-1979- τραπεζικοί υπαλλήλοι. Η απεργία τους είχε "παραλύσει" οι τράπεζες.
-1983- Οδηγοί - ιδιοκτήτες βυτιοφόρων εξαιτίας της παρατεταμένης απεργίας τους. Παράλληλα, είχε κηρυχθεί και επίταξη των βυτιοφόρων αυτοκινήτων υγρών καυσίμων δημόσιας χρήσης και πολιτική επιστράτευση των οδηγών - απεργών.
(Το ΣτΕ το οποίο εξέτασε την προσφυγή των απεργών, δικαίωσε την απόφαση της διοίκησης, συνδέοντας την παρατεταμένη απεργία με το μεγάλο κύμα κακοκαιρίας και την έλλειψη καυσίμων σε νοσοκομεία).
-1986- Χειριστές - ιπτάμενοι μηχανικοί Ολυμπιακής Αεροπορίας.
-1994- Οδηγοί λεωφορείων που είχαν συμβληθεί με τον ΟΑΣΑ.
-2002 και 2006 Ναυτεργάτες της ΠΝΟ



Δεν υπάρχουν σχόλια: